New Year (Late Or What!?)

Hej, sitter och lyssnar på musik, är på youtube, facebook och några andra sidor för porrmaskdödare som länkades på facebook. Nu känner jag att jag måste dammsuga mitt tangentbord as segt! Har mys kläder och uppsatthår  är på toppen humör vet faktisk inte varför haha! Synd bara att skolan ska börja imorgon... En sak som jag tycker att suger med är att vi hade ju jullov innan ju och dagen efter jullovet hade vi en elevfridag men asså det tycker är fel för den hade jag ju velat ha en annan dag för det känns ju inte som en elevfridag nu bara för det... Jag säljer ju tidningen med på alla helgdagar och då älskar jag ju elevfriadagar för då får jag sova länge det kommer jag ju inte få nu mer än en dag mitt i terminen vilket suger as! 
 
Puss!:*
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0