KOKOSOLJA!! :D

Hej, sitter i mina mys kläder idag igen på grund av detta väder! Lyssnar på Melissa Horn! (Y) Pappa han köpte kokosolja idag wiho! Jag hörde av Dejana Pasci att det skulle vara bra för hud och hår, och av Louisestyle hon heter så på youtube haha att det skulle vara bra för hår, hud och naglar! Så efter skolan tog jag det i håret, ansiktet och armbågarna för de var jätte torra huden blev jätte mjuk! Sen efter att jag duschat var det jätte mjukt och lätt att reda ut! (Y) annars gör jag inte på mycket men fick nyss sms från Jonna så ska kolla vad hon skrev nu! Rekommenderar verkligen kokosolja ifrån "kung markata" helt ren kokosolja ska det vara inga andra tillsatser typ, ni ser ju hur burken ser ut på bilden och det kostar runt femtio kronor, det inne håller 225ml.

PUSS!:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0