Secret schh!

Hej! Igår var jag först i skolan och sen när jag kom hem körde mamma, pappa och jag in till kristianstad eller ja inte in i men vi var utanför vid outleten. Vi skulle hittta en födelsedagspresent till min kusin som fyller år på torsdag JIPPI!! (fast vi ska fira henne på fredag hehe) Men hon ville ha hoodies och iPhone högtalare plus lite annat så vi körde till Media Markt! Det första vi såg var ett på iPhone högtalare för ett pris som inte skenade iväg vi brukar ge varandra för trehundrakronor sisådär men dessa kostade lite mer än det fast det gör ju inget (inte jag som betalar det hehe) Men imed det är billiga priset och jag hade ju sprängt mina så slog jag till och köpte mig ett par högtalare också haha.. På kvällen sen körde pappa mig och Keo till dansen riktigt kul denna gången med och vi fick reda på en sak jag inte får säga!! Haha! Idag ska jag ju först till skoaln och sen vet jag inte vad jag ska göra får se vad som händer under dagens gång.
 
Puss!:*
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0