PLUGG!

Hej, igår hann jag inte blogga efter att jag kommit hem ifrån skolan... Jag hade både matte och spanska gloser och har bestämt mig att jag inte ska skujta fram läxor längre! Idag slutade jag tjugo över ett! Alltså är as sur vi slutar ju tjugo över ett men bussen går inte förrän klockan kvart i tre! Då kan man ju lika gärna gå i skolan tills det nästa två timmar ju och vad gör det för skillnad man kommer ju ändå hem sent fast än att man slutar tidigt SÅ störigt! Idag fik jag skjuts hem av mormor TACK SÅ MYCKET! Men idag har jag med en massa att göra ska plugga NO och spanska gloser vi har femtio gloser och det är bara tredje veckan! FEMTIO lite överdrivet förra året var vi som hade spanska indelade i två grupper en grupp hade Maria som inte tycket att läxor var ett bra sätt att lära sig på den gruppen var jag med i, sen den andra gruppen hade Jimmy och hade femtio till NITTIO gloser per vecka! Men det var så att Maria hade ingen lärarlisens så hon får inte undervisa oss i spanska längre. Och innan var vi så malliga de som hade Jimmy till exempel Keo rå pluggade innan spanskalektionen och vi skrattade på. Och nu är vi bara en grupp och alla har JIMMY vilket innebär FEMTIO till NITTIO gloser per vecka!! Så det gäller att hänga med på genomgångarna nu mera. Iallafall måste sätta mig ner och ta tag i det här USCH säger jag USCH! 
 
Puss!:*
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0