Omvårdad mamma

Hej, spanska gloserna satte jag på första gången! Så det la jag åt sidan NO:n "hann" jag inte göra. Men det blev väl mamma glad för det! Hon fick huvudmassage och jag se på vilket program jag ville hon och jag har inte alltid samma humor, efter ett tag bad hon om att jag skulle göra "manikyr" på henne men självklart är jag som jag är så inte gör jag det gratis sa först femtio kronor för jobbet men hon hittade riktigt mycket grejer att använda så höjde priset till hundra kronor! Efter att jag var klar med "manikyren" sa jag lite ironiskt

- Vill du ha "pedikyr" nu med eller?
Hon sken upp som en sol
- Ja verkligen! 
- Men då får du betala hundra kronor till okej?
Hon tvekade en stund men sa
- Okej
 
Ha tvåhudra ganska så lätt förtjänta kronor hahaha! Ja det är det som jag har gjort idag hehe.. Imorgon ska jag försöka få pappa till att köra mig till makris måste hitta en present till Maja och något till Sebbe på hans tjugo årsdag! 
 
Puss!:*
(Gammal bild!)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0