Love the way you lie!

Hej, i fredags kväll eller igår hann jag inte blogga.. I fredags kväll var jag på kalas hos min kusin Maja som fyllde tolv år! Och gårdagen började med att dela ut tidnigar hade där efter tjugo minuters pause sen bar det av ner till mormor som hade packat klart allt som skulle med till loppisen! Där man sen satt i sex timmar känade typ hundra spänn eller något sånt. Aja nästa loppis är i Gualöv så jag ger inte upp! Men Möllehusdagen var riktigt lyckad och man fick många skratt! Haha det var en kul sak de hade ju en tipsrunda där och vet inte vad man skulle få innan vi gick den men vid sju tror jag att det var hade de pris utdelning mamma kom etta och fick en jacka och en bok om Nymölla! Pappa kom trea och fick en likadan jacka som mamma och sen kom jag trea och fick en fliströja i samma "kollektion" som mammas och pappas jackor haha! Tävlade även i lotto dragning men vann tyvärr ingenting där.. ;) Nu ska man sätta igång med pluggandet två läxor till imorgon! Ja just det! De hade en jätte lite scen där men det var jätte mysig att sitta på de hade nämlige såna dynor man har på ute möbler och sen en gosig filt där uppe så jag och Keo vi frös så vi satte oss där uppe och bad Jessica (hon som höll i allting) att starta mikrofonerna som var där. Och hon gjorde det på ett villkor att vi sjöng på riktigt och det gjorde vi vi satt där och sjöng i ca en timme och det kom bara mera folk och lyssnade på oss haha lite kul faktiskt! 
 
Puss!:*

Kommentarer
Postat av: Malva

Hej! :D Har precis dragit igång en tävling där jag lottar ut ett valfritt skal från TheMobileStore.se, kul om du ville vara med och tävla. Här är länk till tävlingen isf: http://mkdn.blogg.se/2012/september/tavling-vinn-valfritt-skal-fran-themobilestorese.html#comment

2012-09-23 @ 21:21:12
URL: http://mkdn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0