Everybody got a hungry heart!

Hellu! Sorry för dålig uppdaterig men har inte kunnat ta mig i kragen och bara göra det! Just nu ligger jag i sängen och bara tråkar ska göra lite matte senare men det är då. Ska nu bara dra igenom min vecka lite snabbt. 
Måndag: Dansade och repade för att jag skulle uppträda på onsdagen.
Tisdag: Gjorde väl inget speciellt mer än att bara va.
Onsdag: På morgonen åkte jag och pappa in till Kristianstad för att jag skulle ta min sista livmorderhalscancer-spruta, Sen bar det av till skolan där vi hade SO i ca en timme sen skulle alla ner till Strandängen för att springa skoljoggen gick väl sådär för mig fick holl (stavning) sista biten där man alltid vill göra bra ifrån sig för att alla kan se dig där men inte kunde jag det... Efter vid ett tiden var jag hemma fick duscha, göra mig i ordning och lite så på en och en halv timme vilket inte är så mycket tid i "tjejtid", efter det skulle man på konfermation som jag fick gå en halv timme tidigare ifrån för att jag skulle till Folketshus och uppträda! När jag kom hem slängde jag mig bara på soffan och rörde mig inte mer den kvällen!
Torsdag: Gjode inget speciellt då heller utan bara villade upp mig efter en jobbig dag.
Fredag: Den närmaste släkten kom och vi firade att Sebbe fyllde tjugo år riktigt mysigt och kul!
Lördag: Var ju världens sämsta väder men jag pluggade matte, och sen kom Karin och Jonas på kvällen och de firade inte Sebbe men man kunde ju nästan tro det för det gjorde alltid vi innan med dem.
Söndag: Pluggade och gick på gudstjänst och nu kanske ni tänker va i? Gudstjänst men ja gudstjänst imed att jag ska konfemeras så ska man gå på gudstjänster och en av dem ska vara i advent, en i jul, en veckan innan påsk och en under påsk. Haha Men det var väl okej det med man gjorde ju inget speciellt där ändå så.
Och idag är det elevfridag så jag ska kolla med Matilda och Keo om de ska dansa ikävll för då sk aju jag med det ;) Men mer har inte jag att säga så..
 
PUSS!:*
 
(gammal bild)
 
 

Kommentarer
Postat av: Malva

Fin blogg! :D

Svar: Tack! :D
Tilde Olsson

2012-09-24 @ 17:40:04
URL: http://mkdn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0