Starships!

Hellu, håller på att göra mig klar inför sängen är asa trött! Mamma och pappa sa åt mig att städa rummet men det ville ju inte jag men de fick som de ville så är inte gladast på dem just nu. Innan idag var man på konfan vi gjorde typ lite pyssel som slutligen allt hade handlat om Gud utan att vi ( jag iallafall) fattade. Igår var jag och Keo i stan köpte inte så mycket skulle köpa present till Ebba som fyllde år i måndags men vi ska fira henne på fredag. Tänker inte avslöja vad vi köpte haha! Men imorgon ska jag också in till stan fast med Wilma vi ska bara ta en fika och hon ska hitta en tröja till sig. Kommer bli riktigt kul! Sen på lördag ska jag och Wilma sova över en riktigt tjejhelg kommer det att bli för min del! Hahaha men nu blir det att hoppa i sängen!
 
Puss!:*
 
Gammal bild ifrån förra sommaren!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0