Igång igen!!

Hej, har haft lite fullt upp denna veckan!!

Måndag: Plugga musik-prov och spanska prov..
Tisadg: Hade musik-prov..+ plugga till spanska prov..
Onsdag: Hade spanska prov på nio kapitel..
Tordags: Åkte skidor med skolan (150 pers) och efter att vi kom hem upp i duschen åkte till skolan och hade uppträdande!! Sjöng "What are words" med Chris Medina och "Balladen om Fredrik Åkrare och den söta fröken Cecilia Lind" med Cornelis Vreeswijk! (svårt efter namn hahah) + göra spanksa hem prov..
Fredag: Lämnade in spanska hem provet och S P O R T L O V!!!
Ja, ni kanske fattar att jag inte hunnit blogga ;) Men nu ska de rulla på som vanligt !! Vill också säga att när vi åkte skidor så är jag rätt stolt över mig själv utom när jag ramlade och slog i axlen men de skiter vi i ;) As kul iallafall måste göras om !! Hade aldrig stått på ett par skidor innan hahah !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0