Tråk!! Men tid att tänka!

Hej, Wilma kunde inte komma idag hon kommer imorgon istället! Men jag är lika glad för det! Men nu fick jag tid att fundera! Så jag låg i min säng och kollade Twitter. Sen kom jag och tänka på ordet kärlek, som min hjärna utvecklade till orden True Love! Och då slog det mig det finns ett citat som säger " True Love Is Never Easy! " Men är Fake Love det då eller?! Det borde i sånna fall finnas ett citat som säger " äkta kärlek är aldrig lätt men fejk kärlek är alltid lätt" eller jag har fel!? För det finns faktiskt fejk kärlek. Så jag tycker att (om vi ska avrunda detta på ett engelskt lite mera dramatiskt sätt) det skulle finns ett citat som lyder...

" True Love Is Never Easy! But Fake Love Is The Easyest Thing That Exist!"

Så tycker jag och min hjärna iallafall!

PUSS!:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0