Taskigt!!

Hej hände nyss en taskig sak! Som barn sa jag att jag var adopterad ifrån England för jag tyckte att min bror kunde ju inte vara min riktiga bror så taskig som han var mot mig! En känd kock såg jag då på TV:n och sa att hon var min mamma. Det kommer ingen i min familj glömma! Mamma hon använde det idag mot mig. Hon sa Twitter med en brittisk accent, då sa jag är det lite britt? På skoj och hon bara nej det är det du som är!! Sen tre sekunder senare hon bara NEJ förlåt menade inte det bara slank ur! Jag satt som i chock! Usch vad taskigt hemskt barndoms minne som jag blivit retad av min bror för att jag sa att jag kommit till dem på posten ifrån England! Jag var ju bara tre år när jag sa det!
PUSS!:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0