Soon X-mas!

Hej, idag är det dan före doparedan och jag vill bara att det att det ska gå 9 timmar och 40 minuter så att jag kan fira JUL! Men det som är synd att julen inte kommer att bli som den brukar... Vi brukar liksom vara hela den nära familjen hemma hos oss, men nu ska vi vara hos mormor bara jag, mamma, sebbe, mormor, och min morbror sen vid tio kommer min pappa efter jobbet... Och jag ska få en iPad i julklapp och jag kan inte installera den hemma hos min mormor för då kommer iPaden att få hennes internet som sitt "hem internet"... Så jag kan inte använda den fören dagen efter Julafton... Annars mår jag bra och jag är nöjd med allt jag ska få haha jag vet typ allt vad jag ska få utan två paket! Haha!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0