Min dag!

Hej, i med att jag sköt upp allt jag skulle göra igår... Fick jag ju göra det idag... Så efter att jag sålt tidningarna fick jag klippa tidningar, sen ringde Nellie och frågade om jag ville med henne och gymma, och det ville jag ju så sen stack jag och hon till gymmet. Jag hann tyvärr inte klippa alla tidningarna så det kommer jag att få göra sen... Fast om en stund ska jag och pappa till affären för att fylla på mitt jojokort, För imorgon ska jag hänga med Elin hem och det ska Millie med! Sen ska vi till gymmet i Bromölla och köra där i typ en till två timmar det brås på vad vi orkar. Det är nämligen första gången för Millie vad jag vet. Annars mår jag bra får väl städa rummet på onsdag... För på tisdag ska jag också träna med Elin, Emelie och Millie! 
 
Puss! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0