Last day!

Hej, igår var jag  i skolan det var sista hela dagen! Idag var det avslutning och då gick vi där till typ elva! Annars vill mina föräldrar att jag ska träna men jag är skit trött! ORKAR INTE!! I förgår somnade jag vid halv ett helt utslagen efter dagen... igår träffade jag Jonna och fixa mig inför idag! :D Längatar asa mycket till på måndag! Synd bara att jag måste jobba... 
 
Min klänning som jag hittade på sandelins är svart och glittrig över brösten och neråt. Går typ en decimeter över knäna och det har ett svart band som man kan knyta där man vill ha det. Och den kostade 699:-
 
Efter avslutningen åkte jag, Elin, Millie, Julia, Emelie och Moa till stan och handlade lite. Jag köpte en "Down to the pore" för 79:- på Åhlens, ett olive body butter till min kusin i julklapp som kostade 175:- på Body shop och ett par gråa benvärmare till mamma på H&M för 99:- De andra köpte med julklappar och typ en varsin sak till sig själva. Nästa gång jag är i stan ska jag köpa en illröd läpp-penna för 80:- på Åhlens. 
 
Nu ska jag mys ner mig i soffan med lite gott! Kanske lyssna på en av HanaPee:s podcasts ;)
 
PUSS!:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0