Jobbiga dagar!

Hej, dessa dagarna har varit skit jobbiga rent ut sagt! I skolan igår fick vi ett så tråkigt och onödigt "hemligt uppdrag" vi skulle göra en massa saker om Titanic... Jag älskar filmen va men asså det var typ att man skulle måla en scen ur filmen, båten eller typ något annat som var rälaterat till Titanic. Man kunde skriva frågor eller rapporter. Eller något annat det fanns fem alternativ sen klockan två prick skulle vi lämna allt detta till en "hemlig man"! Sen fick vi sluta. Jag åkte med Elin hem det var ju ul va men sen stack vi till gymet och hon var skit peppad och energifull men jag hade ingen kraft alls till det ville bara hem och slänga mig i sängen! Iallafall när vi hade gymat i två timmar och snakat med ledarna i en halv timme (tre killar haha) så kom mina föräldrar och hämtade oss. Vi lämnade av Elin och jag kom äntligen hem! Men då fick jag reda på att jag hade en halv timme på mig att duscha och byta om för vi skulle till min mormor och byta julklappar med min kusin! Mysigt men ändå... Somnade på soffan under ett täcke framför TV:n med min kusin (som är tjej). Till slut kom jag hem efter elva och kunde slänga mig i sängen!
 
Idag i skolan tittade vi på TITANIC WIHO! Jag började inte böla haha det har jag aldrig gjort till den. Sen gjorde vi inget mer där. om hem slände mig på soffan och frös som en eskimo! Vårt hus är fan som en iglo! Vid frya åkte jag och mamma till Sölveborg och letade efter avslutningsklänning. Jag hittade en skit gullig klänning och det fanns bara en storlek kvar i den jag har! Jag provade och då var det fel på blixtlåset! SÅ STÖRIGT! Jag har as svårt att hitta en enkel klänning som är gullig och när man väl gör det så ska ju något krångla! Så imorgon bär det av till Kristianstad och leta avslutningsklänning samtidigt som de ska köpa de sista julklapparna haha! Mamma säger att hon ska sätta mig på ett café helt själv och hämta mig när de är klara... Kul att sitta och fika helt själv! 
 
Puss! :*
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0