Full packad dag!

Hej, idag är min dag full packad! Ska städa rummet, klippa tidningar, räkna pengar och typ göra lite andra små saker... Annars sitter man i sängen i myskläder och lyssnar på Hanapees podcast om självförtroende och självkänsla. Den är väl bra men inte bland de bästa ännu för jag är typ inte ens halvväg. De andra jag har hört har varit rktigt bra så man har alltid höga förväntningar när man hör på dem. Mamma väckte mig klockan kvart över nio för att man skulle upp och sälja tidningarna. När man kom hem efteråt gjorde jag varm choklad och två mackor.
 
Detta väder när ska det sluta det har typ inte varit snö på julafton på typ hundra år! Det stör mig att det börjar snöa den första december och nu en vecka före julafton ska det givetvis börja regna och allt förvandlas till SLASK! Usch jag hatar slask så jävla mycket! På tal om julafton den kommer inte heller bli jätte kul verkar det som för på andra jular har vi typ varit den närmatse släket samlade hemma hos oss och så har det i typ fyra fem år. Men nu ska det bara vara jag, mamma ,brosan, mormor och min morbror... Min pappa kommer typ vid tio! Och vi brukar öppna paket vid sju men nu vid tio hur fan ska jag stå ut?! Nej nu måste jag städa rummet... 
 
Puss! :*
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0