Blev inte som jag tänk...

Hej, jag skulle ju städa rummet och en massa annat... Men så blev det inte haha... Jag har inte gjort något av det jag skulle. Det ända jag har gjort är att ligga på soffan under ett täcke och kollat på film med mamma! Typ det jag vill göra med bara "chilla" haha! Vi kollade på "LOL" med Miley Cyrus! Älskar den filmen! Hennes hår är så gudomligt fint tänk fan göra mitt så på något sätt! Sen kollade vi på "Five years of engagement" med han som är med i "How I met your mother" han Marshell (stavningen!) han hade huvudrollen! Skit rolig ibland annars var den inget speciellt... Lite synd man hade lite högre förväntningar. Sen när pappa kommer hem ifrån jobbet bär det av till prima och köpa JORDNÖTTER! Jag ÄLSKAR jordnötter! Och efter det ska man kolla på julkalendern. 
 
Puss! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0