WIHO!

Hej, JIPPIE innan jag skulle gå till skolan fick jag en snilleblixt Nellie hade ju mitt block i hennes väska! Och ringde henne på därekten (stavning) hon tog med den till skolan JAAAA jag slapp skriva av alla anteckningar annars sitter jag helt forever alone i soffan ensam hemma... Idag har jag inte gjort så mycket idag, läst lite bok, spelat spel på datorn. Maten idag var underbar DENOK (stavning) älskar hennes mat hela hon är underbart snäll! Imorgon ska man upp och jobba och på vällen sak jag och Maja ha en mys kväll som slutar med att hon ska sova här! 
 
Puss!:*

Kommentarer
Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

söt :D

Svar: Du är! :)
Tilde Olsson

2012-09-01 @ 22:40:34
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0