Typ slö..

Hej, har inte alls orkat att uppdatera och har ingen insperation! Var kan man få insperation? Alla bloggare där ute var får ni insperation ifrån? Hjälp mig måste komma på ett intressant ämne att bara kunna ta upp så där när jag inte gjort så mycket på dagen och inte har något intressant att säga er, bara ta upp det intressanta och kunna skriva nästan hur mycket som hellst. Iallafall dagarna har spänderats med fina vänner och mycket jobb! Någon dag i september ska jag sälja serietidningar åt min mormor och lite andra saker jag kan hitta här hemma ;) Men nu ska jag gå och lägga mig. 
 
Puss!:*

Kommentarer
Postat av: Rebecca Nilsson

Hejsan!

Var superroligt att du var med i min veckans blogg. Nu är vinnaren utseed. Kika in och kolla om det blev du.:) Om du inte vann eller vill var med igen så får du vänta tills på fredag:)
http://rebeccahnilsson.blogg.se/2012/august/vinnaren-av-veckans-blogg.html#comment

2012-08-28 @ 15:48:13
URL: http://rebeccahnilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0