Time after time!

Hej, sitter i soffan och tittar på TV, jag och jonna åt en glass och tittade på TV innan med. Alldeles strax kommer pappa hem efter en kräftskiva ska bli mysigt att sitta och kolla på skit program och äta chips! Imogon ska man upp tidigt och jobba sen ska jag vara med Jonna vi skall fira att det är sista dagen på sommarlovet med maraton av Degrassi och gott att äta! På måndag börjar skolan WIHO! Troligtvis är det bara jag som tycker så eller? Men tänk vad skönt att komma igång med alla rutiner igen. Och att hjärnan får komma igång, jag personligen tänker även på alla skratt och allt roligt som faktiskt händer i skolan inte bara usch skolan PLUGG!! Tänk positivt haha! 
 
Puss!:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0