Tänk Om Det Där Är Jag

Hej, vaknade av att Sebbe kom in i mitt rum och letade efter sin kudde (som jag tog igår när han försökte träffa mig med den) Jag sa direkt var den fanns han tog upp den och började slå mig med den... Usch jag var SÅÅ trött och ville bara somna om... Efter att han inte fick någon reaktion av mig tog han min kudde som jag låg på och gick iväg med den! Orkade bara inte bröj mig över det heller... Ja och detta onödvändiga bråk höll väl på i en halv timme eller något sånt. Men när jag väl fått min kudde tillbaka var jag klar vaken tyiskt, tog min bok och läste tre kapitel i den. Jag tror inte att jag har sagt vad den heter men gör det nu Tänk om det där är jag av Johanna Lindbäck. Nu sitter man i sängen för mamma en vännina på besök. Ska nog höra av mig till Keo senare när jag kommit i ordning!
 
Puss!:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0