Minigolf!

Hej, spelade minigolf med mamma och pappa nyss men det var ju helt fel gjort!
Först: jag SUGER på minigolf! Men älskar det ändå!
Andra: Jag är välrdens dåligaste förlorare!
Tredje: Slutar med att jag surar mamma försöker lätta upp stämningen jag ignorerar henne och sen blir hon sur.
Men det sista hände inte idag men första och andra var ju självklart plus att jag surarde och ignorerade mamma och pappa.
Resultatet:
Mamma: 74poäng
Jag: 80poäng
Pappa: 66poäng
Men jag fick en glass i tröt pris men det hjälpte ju knappast är fortfarande sur också vet att jag är långsiktig men någon måste ju vara det plus jag tror att Gud hatar mig jag vet bara inte varför jag gjorde det rakaste slaget någosin och jag missade hur jo da Gud ville att jag inte skulle få vinna så istället för spik sju slag!! SJU SLAG! Fatta min frustartion. Ja nu har jag fått skriva av mig lite så...
 
Puss! :*

Kommentarer
Postat av: Keo

Men tilde, haaha ♥

Svar: Vadå haha fatta ilskan som uppstår slaget var spik rakt och pappa sa den där går ju lätt i gjorde den det? Nej den rundade hålet! :P <3
Tilde Olsson

2012-08-04 @ 19:51:48
URL: http://kios.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0