Like a prayer!

Hej!
Det var ett tag sedan nu! Igår var jag med Jonna och Ebba in the town hehe, jag köpte en tjock tröja vet inte om man kan säga det till detta plagget men skit samma nu är det en tjock tröja. Och en lång svart kofta. Vi hade kompledigt ifrån skolan igår på grund av att i tisdags var vi på lägerskola i någon scoutstuga tills klockan sex... Men det var ganska roligt faktiskt. Fast värdert var lite jobbigt... Och idag hade vi med lägerskola vi började klockan halv nio. När vi precis kommit till platsen vi skulle samlas på började det piss regna! Och efter ett tag började det åska och blixtra. Så fick sluta lite efter elva så en ganska lung skoladag mitt ute i regnet. Annars sitter jag och spelar max adrenalin asså får as mycket kramp i fingret! Hehe.. Nu kommer min kläder! 
HM 299 kronor
 

Cubus 199 kronor

Kommentarer
Postat av: Malin Olsson

Urtjusigt!! <3

2012-08-30 @ 19:00:10
Postat av: Malin Olsson

Urtjusigt!! <3

2012-08-30 @ 19:01:14
Postat av: Evah - En av Karlstads största bloggar

Snyggt. :)

Svar: Tack! :)
Tilde Olsson

2012-09-05 @ 11:51:09
URL: http://Evaaaahs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0