Kama kama kama kama kama kamelion

Hej.
Sitter och är sur på mig själv.. Igår var vi ju i Branthalla och vi hade läxa men den fick inte plats i min väska så jag höll den tills vi kom fram till samlingsplatsen för då la jag och Nellie våra väskor under ett bord på rund av rgenet... Sen när vi ska hem gissa vad jag gör... Jag glömer givetvis blocket med ALLA mina antekningar som var förvånansvärt många fast att det bara har gått en vecka! Så nu ska jag snart till skolan och kolla om de hittade ett block och om det är mitt om inte så vet jag vad som jag gör när jag kommer hem ifrån skolan (Pss! Bara så att du gissar rätt jag ska till Branthalla om skolan inte har blocket!) Om jag får tillbaka mitt block måste jag ju kolla om det är något och ha och skriva av alla anteckningar som man kan se vad det står... Min fredag är nu med planerad.. WIHO! Önska mig lycka till på min blockjakt!
 
Puss!:*
En bild Keo har gjort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0