I'm Crazy But You Like It!

Hej! Igår kväll började hunden att halta ordentligt på grund av det där såret. Men nu har haltadet gått ner riktigt mycket, och han verkar inte ha ont där plus att såret ser riktigt fint ut. Nu kommer vi till vad jag har gjort... Klumpig som man är haha, Så när vi ätit och håller på att polcka undan tar mamma min tallrik och ska ta in den till köket. Jag själv skulle ta mitt underlägg och rista av från smulor. Men när jag sträcker mig efter underlägget stöter jag till tallriken och den landar mitt på bordet över mitt glas... Ja pappa kom springandes med ett varsitt par skor imed att vi såg ju inte var det fanns splitter. Jag tog hunden på en på en lång promenad så att han inte skulle vara ivägen medans mamma och pappa städade upp. Annars väntar man på att Keo ska höra av sig. 
 
Puss! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0