I Don't Believe You!

Hej, jag har nyss jobbat klart och skrivit till Nellie men har inte fått svar ännu tror att jag ska ringa henne. Men annars så igår gick jag hem ifrån Jonnas vid halv elva, satt lite vid dator kollade på en film kommer inte ihåg vad den hette men kul var den. Sen ni måste få veta detta när jag skulle lägga mig bytte om till pyjamas hörde jag ett surrande ljud och såg en typ två centimeter stor getting! Ropade på pappa men han svarade inte, så jag gick ner till honom och sa du måste döda världen största getting. Så han gick upp på mitt rum men hittade inte den och ville gå ner igen, men jag stoppade honom och så till slut kom den flyggande i rummet och han försökte att träffa den med flugsmällaren men missade så den försvann in under min säng. Så det slutatde med att vi flyttade på sängen och han dödade den haha fan var rädd jag var tänk om han gått ner och den kanske stuckit mig när jag sov usch! 
 
Puss! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0