Dreaming people

Hej, ingen komentar på min uppdatering... Men kör nu en liten sammanfattning av de dagar som gått. I måndags böjade skolan!! Känns bra att vara igång igen! Även dansen började då skit kul hade Keo med mig hon tyckte med att det var riktigt roligt! Fick också hem gläder ifrån Gina Tricot. I tisdags gjode jag inget speciellt skulle boxas men min kompis vi boxas till sammans ingen av oss tycker det är kul själv men hon orkade inte det. Igår gjorde jag inte heller något udda :/ Fast idag ska jag åka och boxas tänk det har gått 10 veckor utan boxning detta kommer bli jobbigt... Nu sitter jag och har en banan smoohtie i handen gott gott!
 
Puss!:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0